
Volkswagen T-Roc 2025
Volkswagen T-Roc (Фольксваген Ті-Рок) - субкомпактний 5-дверний кросовер класу «K1». Презентація другого покоління моделі відбулась у серпні 2025 року.
Новий Volkswagen T-Roc виходить на ринок із чітким меседжем: це не просто еволюція популярного кросовера, а впевнений крок у вищу лігу. Автомобіль отримав нову платформу MQB evo, гібридні двигуни, ще вищу якість салону та сучасні інноваційні системи, які досі асоціювалися лише з більшими моделями бренду. Це означає, що другий T-Roc перетворюється з масового кросовера у впевненого представника сучасної еліти компактних SUV, зберігаючи при цьому свою практичність та впізнаваний характер.
Новий T-Roc поєднує у собі класичні елементи впізнаваного стилю з сучасними рішеннями, що підкреслюють його прогресивний характер. Зберігши культову сріблясту лінію - «hockey stick», яка простягається від стійки А до масивної D-стійки, та виразну плечову лінію над задньою аркою. Водночас модель отримала збільшені пропорції: довжина зросла на 122 міліметри, що надало силуету більшої впевненості та динаміки. Ця зміна плавно переходить у новий силует, де завершення даху у стилі купе робить образ зрілішим і спортивнішим, та водночас надає автомобілю сучасного характеру.
Продовжуючи цю ідею, оновлена передня частина з акцентом на ширину й світловий підпис додає ще більше виразності, формуючи цілісний образ. У топових версіях це рішення реалізоване особливо ефектно завдяки матричним фарам IQ.LIGHT, LED-смузі та підсвіченому логотипу Volkswagen, які створюють неповторну світлову ідентичність. Логічним завершенням образу стала й задня частина, яка тепер вирізняється оновленою світлодіодною графікою та червоним логотипом із динамічною анімацією Coming Home/Leaving Home, що додає емоційності кожному руху.
У салоні T-Roc зробив стрибок, який дозволяє говорити про перехід на рівень класом вище. Центральним елементом нового інтер'єру стала інноваційна тканинна панель на передній консолі. Вона створює відчуття затишку, тепла і водночас демонструє прогресивність дизайну без зайвих декоративних деталей, а підсвічування через перфоровану штучну шкіру додає особливої виразності. Ця вишуканість гармонійно поєднується з новітніми технологіями: цифрова панель приладів Digital Cockpit Pro, мультимедійний дисплей до 12,9 дюймів і опційний проєкційний екран на лобове скло роблять кокпіт максимально інформативним і сучасним.
Сенсорне керування кліматом, інноваційний блок Driving Experience Control та можливість персоналізувати підсвічування й профілі керування створюють відчуття перебування в автомобілі значно вищого класу. При цьому головний акцент зроблено на комфорті: сидіння ergoActive з 14 напрямками електрорегулювання та масажем забезпечують ідеальну підтримку, збільшений простір у салоні гарантує зручність як спереду, так і ззаду, а багажник на 475 літрів додає практичності, роблячи цей кросовер універсальним вибором як для щоденного користування, так і для далеких поїздок.
T-Roc демонструє, як Volkswagen переносить передові технології з топових моделей у сегмент компактних SUV, створюючи автомобіль, що одночасно поєднує інновації та практичність. Завдяки платформі MQB evo він отримав низку функцій, які раніше були доступні лише Tiguan або Tayron, зокрема вдосконалений Travel Assist із автоматичною зміною смуги на автострадах, інтегрований проєкційний дисплей, систему Park Assist Pro із пам’яттю маршрутів паркування та можливістю дистанційного керування через смартфон, а також систему попередження про небезпеку при виході з автомобіля, що підвищує безпеку в міському середовищі.
Комплексно доповнює технологічний арсенал мультимедійна система на архітектурі MIB4 із великими дисплеями та голосовим асистентом IDA із інтеграцією ChatGPT, що дозволяє отримувати рекомендації щодо музики, маршрутів, ресторанів та навіть дитячих аудіоказок під час подорожей. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс із трьома рівнями навігації забезпечує легкий доступ до всіх функцій, не відволікаючи водія, і разом із передовими системами допомоги створює у T-Roc відчуття автомобіля значно вищого класу, де технології працюють на комфорт і безпеку.
Кросовер пропонує два 1,5-літрових бензинових двигуни eTSI з 48-вольтовою гібридною системою. Перший розвиває потужність 116 к.с., другий - 150 к.с., обидва оснащені 7-ступеневою коробкою DSG. Суть цих моторів полягає у поєднанні сучасного циклу Міллера, турбонаддуву з геометрією, що змінюється, та системи Active Cylinder Management, яка вимикає два циліндри за невеликих навантажень. Це забезпечує вражаюче поєднання економії та динаміки.
Пізніше модельна гама буде доповнена повноцінними гібридами та версіями з системою повного приводу 4MOTION, зокрема на основі 2,0-літрового TSI.
Джерело: Volkswagen-T-Roc.InfoCar.ua